Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Monday 11 January 2016

isyarat malam


Pakcik. Saya ada perkara penting untuk dibincangkan. Saya yakin ini keputusan yang Allah tunjukkan.

Selepas saya bermesyuarat bersama keluarga, mereka setuju. Jadi, saya berjumpa ini atas maksud untuk meminang anak pakcik. Kerana agama.

Jika pakcik setuju, saya hendak bertanyakan akan hantaran. Sebab saya tidak ada apa-apa. Cuma ada motor, tiap kali ulang alik ke kampus. Dan sikit simpanan.

Inshaa Allah pakcik. jika hantarannya hantar anak pakcik ke syurga, inshaa Allah saya janji akan tunaikan.


Dan akhirnya dia terbangun dari tidur. Lalu solat hajat dan menangis akan ummat.


Ya Tuhan kami, anugerahkan kepada kami, pasangan kami dan keturunan kami sebagai penyejuk hati kami, dan jadikan kami pemimpin bagi orang-orang yang bertakwa". 

(QS. Al-Furqan: 74)